MARTOMBIKE naszym partnerem!

Jeszcze emocje nie opadły po ogłoszeniu Patrona Honorowego, a już mamy kolejny dobry news.

Zadziwiające, że idzie nam tak dobrze. Powoli zaczynam zastanawiać się, czy to nie jest jakiś sen. Przecież ja – ’13’ nie mam szczęścia, nic nigdy nie układa się po mojej myśli.

Jest jednak pewien przepis, który da się skrócić do trzech słów

„Nie poddawaj się!” Nigdy.

Ale do rzeczy.

 martombike_logo

 

Kompletowanie stroju na rower jest wbrew pozorom rzeczą bardzo skomplikowaną. Jedni jeżdżą w szortach i zwykłej bluzce bawełnianej, inni preferują profesjonalny ubiór kolarski.

Biorąc pod uwagę ilość kilometrów jaką mamy do przebycia nie wyobrażam sobie bym nie chroniła swoich czterech liter.

Naczytałam się różnych informacji w internecie i totalnie zgłupiałam. Znalazłam firmę ze Swarzędza (tak, tego Swarzędza) i wybrałam się na rozmowę.

Były dwie możliwości.

  1. zgodnie z poradami przygotować się, pochwalić się swoimi plusami, przyjść z opracowanym planem wyprawy, długą listą patronów

albo

  1. być sobą.

Na przekór poradom wybrałam drugą opcję i zdecydowanie nie żałuję. Panowie prowadzący firmę zainteresowali się naszą wyprawą nie zważając na patronów, sponsorów i kto wie co jeszcze.

Najważniejsze, że już na starcie byli w stanie doradzić co będzie potrzebne, bez zbędnego kombinowania.

Firma istnieje już od 10 lat, jej właścicielami są osoby, które nie zajmują się modą, lecz jazdą na rowerze. Wiedzą, że komfort to podstawa, a dodatkowo, potrafią połączyć to z panującymi trendami.

Jest też możliwość samodzielnego zaprojektowania swojego ubrania. Ale myślę, że wkrótce napiszemy więcej na ten temat. Tym bardziej, że Panowie oferują nie tylko stroje kolarskie.

Dzisiaj mieliśmy tylko ogłosić współpracę 🙂

Wszystkich, którzy już teraz poszukują stroju kolarskiego (i nie tylko) zapraszam do Swarzędza – >>>KLIK<<<!

Skomentuj

